grabbarna grus it is!

tjenare folks!!
ligger just nu och chillar i sängen och lyssnar på melody club. blir en timmas powernap innan vi ska ut och äta för att sedan gå vidare och fira andreas som fyller 20 år. idag var de sjukt roliga uppgifter. vi blev indelade i grupper och skulle framföra en liten presentation som hade med blue spirit att göra. jag och mitt lag körde chearleding, supernajs inför 50 pers! hahaha, blue academy, passion is or strategy och så vidare :P vi hoppade runt och hade gjort pompoms. vilken famnasi man har :P jag vet att det inte blir turkiet för mig så då blir det antagligen gran kanaria, kreta eller cypern vilket inte låter helt fel :P köpte navelpiercings igår och de var tur de för tappade min i poolen idag :( dcen var ju så söt, men sånt händer och fötter. jag är mer och mer inställd på att åka direkt till min destination. igår var vi ute på holiday och drack öl med guiderna, sjukt trevliga. en av guiderna kommer från vänersborg ocxh hon är sjukt trevlig. esben kom in till oss idag och sa att endast 50 % av oss skulle få jobb nu eftersom de ska stänga ner resorter i egypten osv. ingen fattade någnting och blev helt besvikna, sedan går de upp för oss att det är 1 april, så haha april april :P har legat vid poolen och göttat mig tills nu, har fått lite färg men mer ska de bli. ser ut som ett lik på benen, inte allt för kul om man ska gå i shorts :P men man får väl börja någonstans :P jag hänger mest med Li men måste säga att jag är helt kär i alla människor här, de är så sjukt sociala och trevliga och det sägs att fritidsresor har samlat skandinaviens sociala elit här på gran kanaria för tillfället. d3et kan mycket väl stämma, för gud va trevligt vi har tillsammans! det suger att de inte finns internet på rummen därför de inte blir en allt för aktiv uppdate. min roomate ida är hur skön som helst. efter att vi kom hem från krogen igår låg vi bara och skrattade i säkert en timma. vi fick nämligen i läxa att tänka ut ett tillfälle då vi fått riktigt bra service och i hennes fall var de när hon blev magsjuk på arlanda och sedan gick på planet till thailand, en spya mitt i gaten in till flyget.. ne va taskigt att skriva det här men ni vet ju ändå inte vem det är :P haha!!!
anyway! sov sött, nu blir de powernap och sedan mat!!


pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0