såhär känns de nu!

jag är med i världens bästa team och vi öppnar upp ett nytt hotell på alcudia pins förtillfället, vilket kommer bli bäst och vara sjukt meriterande för mig :P har jag världens bästa jobb eller. hade svårt att tänka mig att man med glädje vill jobba över hur mkt som helst. i morgojn kommer de första kunderna och de ska bli fett! fast för mind el är de roadtrip på västra sidan.

igår blev vi bjudna på musikal, come fly with me.. så sjukt bra!!!! OMG va fett de var. fick champange och massa gott till... och i morgon blir vi bjudna på middag på en restaurang som vi rekommenderar till våra kunder sedan blir de till at rida häst och sedan ha BBQ..

nu blir de till att göra iordning sig innan vi ska ut och äta indiskt hela gängen! love life?!?!?!??!!??!! JAAAAA

Kommentarer
Postat av: mamma

hej du! så bra att du håller på och landar på spansk mark.Har du fått ordnat det där i lägenheten, var det en kille du skall dela lägenhet med!?

vi har gjort iordnign lite för i morgnon då vi skall fira judit. är trötta och skall snart gå och lägga oss.massa kramar hemifrån!

2011-04-15 @ 21:10:46
Postat av: mamma

hej du! så bra att du håller på och landar på spansk mark.Har du fått ordnat det där i lägenheten, var det en kille du skall dela lägenhet med!?

vi har gjort iordnign lite för i morgnon då vi skall fira judit. är trötta och skall snart gå och lägga oss.massa kramar hemifrån!

2011-04-15 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0