She feels angry and disappointed when she realizes that people are not those she thinks they are.

har fått internet nu så snart blir det skype gott folk!!!

sitter på jobbet coh grejar med det mesta inför arr i morgon.

igår var de coco´s birthday så hade minidisco och åt tårta på jobbtid, naaaajs! i like this job!!

har även fått massa tabbletter av farbrordoktorn.. var tydligen mkt mer sjuk än jag trodde. men nu mår jag bra efter lite piller!! mumms, haha!! jobbar bara halvdag idag så ska in och träffa ida sedan och prata av mig, är inte på världens bästa humör just nu. eller joo jag är glad över att vara här på mallorca och leva i min lilla bubbla där ingen kan ta sig in förutom teamet.


Kommentarer
Postat av: mamma

så skönt att du är bättre !

2011-04-23 @ 10:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0