varför klaga :P

 

blev en super ninja shopping igår inne i palma tillsammans med anina. vi missade bussen så fick ta en senare och hade endast 2 h på oss. dessutom hittar vi inte i palma så vi frågade oss runt på engelska och uber dålig spanska. målet för säsongen är att lära mig såpass mkt spanska att jag kan föra en ganska så normal konversation. har redan kommit en bit på vägen men ack så mkt mer att lära sig :P
skulle gått på pirates musikal ikväll men det blev inställt så ska gå nästa vecka istället. alla engelska guider kom idag så snackade lite med dem, de verkar najs. vi ska ut tillsammans på fredag och "mingla" som det står i papprena. hahaha!! i morgon har vi cocos birthday till halv nio och efter det blir det hem till liam och förfesta med hela teamet från 2 entertain och sedan banana beer. första riktiga utgången för min del här på mallis så ska bli riktigt najs. är ledig på fredag så då blir de nog palma, li, lena och ida som står på schemat :P

man kan lägga en massa tid i livet på att vara sur, arg och förbannad. mycket bättre att gå vidare, glömma och vara glad. jag vet vart jag har dig nu och det kommer aldrig bli som det en gång var förut men det är ändå skönt att veta. säger som kungen sa, nu vänder vi kapitel och siktar mot nya mål!
ABSOLUTELY NO DECORUM!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Vilken fin bild på dig!Saknar dig! Du verkar lära dig mycket och ha roligt!

Härligt att du tänker lära dig spanska - ett stort språk som du säkert kommer ha nytta av! Kramar!

2011-04-28 @ 11:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0