<3

sitter just nu och bölar sönder.. läser en mkt fin bok av Jenny Downham som heter Innan jag dör. är i slutet av boken och tessa som har leukemi och snart kommer dör har skrivit ett brev till sin pappa där hon skriver hur hon vill ha sin begravning, låtar, klädsel och allt där till. rekomenderar verkligen denna boken även om den får en att gråta som ett litet barn. ska det verkligen vara så att en 16åring ska skriva till sin pappa hur hon vill ha sin begravning. usch nee fyy.. nu får jag läsa klarrt boken och hoppas på att de uppfinner en mirakelmedicin som gör henne frisk.

cancer är det värsta jag vet!!!

det går inte en dag utan att jag tänker på mig älskade farmor som gick bort den 21 januari 2006, hon var bäst och jag saknar henne hur mycket som helst. just nu tror jag hon är i himlen med min farfar, de sitter där och äter jordgubbar och skrattar åt allt roligt och dumt jag gör här nere på jorden. på torsdag är det fem år sedan...
jag älskar dig och saknar dig och hoppas vi ses en vacker dag på en vacker plats <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0