dont carry the world on your shoulders

har hittat en konstig knöl på min högerfot, det sitter uppe på foten och brukar inte vara där? usch vad kan det va? känns som ett av blodkärlen har blivit tjockare och rundare, gör lite ont också! nee fyy!!

skar mig i handen igår på jobbet . detta jobb misshandlar en..mina händer och armar har brännsår, skärsår osv..

elin jobbar och jag är svintrott.. upp och hoppa kl 5 inget för mig.. blää!

bussen kom 10 minuter för tidigt idag, vad är felet? som tur är så går jag alltid ut 15 min innan bussen går för här vet man aldrig med bussarna, skyss fyy på er! ibland håller jag på att komma sent till jobbet då bussen aldrig kommer... nee ska nog skriva en insändare till bergens nytt eller vad nu tidningen akn heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0