...


kan faktiskt vara världens sötaste!!

åhhhh, idag snöär det igen. jag vill ha ett jobb, klättra på väggar blir de till å göra snart! det känns somd e bara finns lediga jobb i oslo när man kollar på alla sidor med lediga jobb. det har gått tre dagar sedan jag var inne på jacobs gamla jobb och lämnade cv. de sa att de var jätte intresserade men vf ringer de inte bara då?! de kanske har tappat bor mitt nummer ;P nee men jag har sjukt dåligt tålamod..men jag döööör snart känns de som!! har skickat iväg referenser nu i alla fall till FR.. snälla rara kristina som jag jobbade med i kyrkan ställde upp och sedan alice från melbourne som jag jobbade med..

kommer med säkerhet ett till inlägg senare..PGA rastlöshet.. gaaah

Kommentarer
Postat av: elsa XD

okej haha vad kul du är ta bort DEN DÄR BILDEN snälla

psst. jag saknar dej <33

2011-01-13 @ 21:49:36
Postat av: elsa XD

okej haha vad kul du är ta bort DEN DÄR BILDEN snälla

psst. jag saknar dej <33

2011-01-13 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0