fkkkkit!

ringde nyss angående telefonintervjun.. " vi tar halva intervjun på svenska och halva på engelska"..inte beredd, blir sjukt nervös och börjar stamma.. jag vet ju att jag kan prata helt okej engelska och så fakkar allt ut helt och hållet.. intervjun på svenska gick fint men usch och blää för den på engelska..åhhhh vf ska jag fkkaa till de hela tiden, förbannat, dett som var viktigt..

jag och elin började vår morgonträning idag.. först var det ut och powerwalka (enligt mig iaf) upp och ner, upp och ner... sedan blev det lite inomhusträning sedan frukost på de.. det varnliga, gröt med banan och syamjölk.. har gått och blivit vegetarian också btw, eller aa inte medvetet men de funkar gött...

ingen bra dag idag, kooooooov! behöver dessutom fler referenser och vet inte hur jag ska få tag på dem härifrån.. har ju pratat med peder martinsson om att han kan vara min referens, men det gjorde jag juu för ca 1 år sedan och de ville gärna ha en till, vem ska jag då få tag på? får fundera lite till på det här..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

varför inte fråga vår fd granne!Synd på intervjun - gick då så dåligt då som tyckte eller är du bara självkritisk. det kanske gick jättebra trots allt!/mamma

2011-01-12 @ 15:36:07
Postat av: Anonym

2011-01-12 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0