gocart, skidor och myys!

idag har de hunnits med en hel del. packat till norge, köpt stövlar (ska man till ebrgen som är regnsäkrast i världen eller ngt) kan de behövas,

åkte skidor med berra, kommer vakna upp i morgon och tro att jag blivit öbverkörd av en ångvält..faan vad jag ramlade. åkte i en fet nerförsbacke och vänsta skidan börjar dra ut åt skogen av ngn konstig anledning. jag tänker inte på att jag kunde flytta in skidan utan de jag tänkte var i princip "faan vad ont de här kommer göra" och de gjorde de också...jag rent ut sagt flööög in i skogen med huvudet före. som tur va var berra lite efter så han hann inte se min fina vurpa, måste ha sett sjukt komiskt ut..även om de gjorde ont så skrattade jag där jag låg i snön. sedan skulle jag bestiga en fet backe och började saxa, såg dock inte ut som de enligt oscar, och mitt i allt så glider skidorna åt varistt håll och jag går ner i ngn slags spagat, attans vad vig man var då XD när vi äntligen är i mål så ska jag ta sats för att komma ikapp mr berndtsson och vad händer då, joo skidorna stannar kvar på platsen och jag faller framlänges..detta hände prtecis utanför skidstugan...PINSAMT! men det var ett äventyr..efteråt drack vi te och oboy, åkte till siba och lagade pasta och köttfärssås..mumms!!

sedan var de tid för gocart.. som vanligt så äger jag och slår hela familjen.. körde 3e snabbast på hela dagen nere på gocartcentret!! får skryta lite nu för att få upp självkänslan lite efter mitt misslyckade skidåksförsökXD  efteråt blev det middag i staden för att sedan hämta upp linisson och åka hem till mig för att packa lite till... hämntade även upp lite grejer åt jacob.. har oroat mig för att de inte ska få plats i resväskan men de var ju nästan ingentingl.. cornfärs, finns tydligen inte i norge!!

i morgon bär det av till norge, bergen igen! ska ge mig fasen på att bli rik denna gången.. vill bara iväg till NZ och sydamerika..jag och amanda har högflygande planer när de gäller det sistnämnda.. bungyjump på Nya zeeland....ja tack!

fick just fint julkort från bästa vännen i ozzyland...puss på dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0