hej mitt vinterland


cpcpcpccpcp!!

snön yr utanför fönstret.. hade tydligen pratat i sömnen som en dåre inatt.. elin trodde jag försökt prata bergen-norska eller ngt, helt obegripligt var det i alla fall!

söker jobb för fullt.. fick en fin kommentar från alex som är och säsongar...jag vsaknar dig med och önskar jag var hos dig i backrna nu!! om jag blir rik och frå ett jobb kommer jag till Schweiz och hälsar på.. nu när jag evt att du läser här kan jag ju säga att magnus drar på roadtrip i canada för att hälsa på våra underbara canadickar Megan och Christina, det blir roadtrip..är vi på är hans fråga??! jag är på om jag blir miljonääär.. vilket jäkla förbannat tjat om dessa förbannade pengar.!

jag söker jobb...blir helt fyrkantig i hjärnan av att sitta såhär länge vid datorn..! elin och jacob jobbar..lyssnar på svensk musik ..

känns skönt att befinna sig på en ny ort..

Ikväll tänker jag på daniel, min lilal bartender...emma, som ska flytta :) och min kära familj:D:D


Kommentarer
Postat av: mamma

din familj tänker på dig !

2011-01-06 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0