I´ve just seen a face

kom hem från intervjun nyss och har precis tränat! intervjun gick bra tror ja men det skulle intervjuas fler personer och får reda på i morgon hur det gick. blev lite nervös när hon sa att de tänkte långsiktigt och inte ville anställa någon som slutade efter 3 månader. Jag berättade om fritidsresor och att jag eventuellt skulle jobba där i sommar, men att jag annars gärna stannade ett bra tag. cafet heter BIT och är något liknande det jag jobbade på i sydney, sallader, kaffe, mackor och massa mer. tjejen jag var på intervju med bodde i stockholm och jobbade med allt via telefon men flög till bergen ca 1 gång i veckan, herregud tänkte ja :p den andra intervjun jag skulle på vid tolv ringde jag återbud till, sa att jag skulle ringa tillbaka på onsdag om det fortfarande var aktuellt med intervju.

innan vi somnade igår såg vi på solsida, riktigt roligt.. haha, hur kan jag ha missat denna underbara serie. nu blir de till att se på hundtricket, som elin garanterar att jag borde se. elin ska på personal-träff ikväll, de ska åka skridskor..haha och spela hockey XD jag känner nästan lite för att stalka dem och kolla på när elin spelar hockey, vilken syn :)

NU SKA JAG BOKA BILJETT TILL OSLO.. sen blir de film!!

Kommentarer
Postat av: mamma

VI har ju en box med hela säsong 1 hemma med Solsidan-helt otroligt roligt faktiskt. Skönt att det gick bra på intervju - nu är det väl dö-läge fram tills du får besked på Oslointervjun eller hur tänker du`!

2011-01-18 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0