inte okej!

kl 5 singer mitt alarm. neeee fyyy inte okej någonstans! jag menar, det går emot allt som heter agnes typ. jag som älskar att ligga kvar och dra mig i sängen utan att ngn tvingar upp mig. blääääääääääääääää!

är i allafall sjukt trött och har precis ätit gröt, ska försöka få i mig en banan på busshållsplatsen också, men seriöst vad håller ja på mig.. aahh joo just det jobbar! det är bara att bita i dte sura äpplet ibland och görat!!

skar mig i handen igår på jobbet, ganska djupt faktiskt. det vägrade sluta blöda oh idag känns de som jag cuttade av massa nerver då det känns konstigt att röra handen. "hejsan jag skulle vilja ha en blodig kyckligtbaugett tack".. haha!

nu blir de till att ta bussen till jobbet... cheeeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0