>lend me your ears and I´ll sing you a song<


lycklig... men ack så tugnt!!

chattade med min bejb hullan igår.. så roligt att äntligen få lite tid och prata igenom allting som hänt, när vi träffas, shiit vi komer behöva en vecka för att berätta allting för varandra... saknar henne.. men förhoppningsvis hälsar jag på henne om några månader:) jag ska förhoppningsvis även hälsa på söta maria på NZ :P puss på er...

ni är ju trots allt några som läser här så kom igen kommentera, blir liksom lite roligare då :P

idag åker jacob hem, synd men ska bli himla gött att få sova i en säng och inte på en madrass i vardagsrummet.. blir liksom inte så mycket sömn.. körde bartenderskolan-maraton inatt... vanita är lovely!! hahaha..

nu blire staden och kolla upp ltie grejer och sedan Narnia 3D... :P najs

måste bara skriva om ngt jag såg på rapport nu i morse..  i dag går mina tankar till alla fina hästar som blir utsatta för övergrepp (såg på rapport i morse)... det finns sjuka människor !!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0