memories


hur kan man lämna ett fint ställe som detta... vad skulle jag hem och göra? jag vill tillbaka till OZ så förbannat jäkla mkt.. speciellt nu när jag bara soffhänger här i bergen.. vill tilöl varmare breddgrader sååå HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MKT!

idag blev de dubbelt träningspass..kommer ha fetisch träningsvärk i morgon...är ju kass på att sträcka ut efter ocksåååå...

pratade med mami, papi och elsa idag! myspyys..

regnstorm idag typ.. jag som tänkt att jag skulle powerwalka idag men hmm.. nee skulle inte tro de.. det enda jag haft på fäötterna sedan jag kom hit är stövlar, skitväder!

igår var det twilight maraton hemma hos elins kamrat maria. hur trevliga tjejer som helst den där maria och marie. FLOCKDJUR som sagt.. jag förstod till o med va de sa, yeees..alltid en start!

elin slutar jobba kl 21, då blir de til att färga hennes hår... najsfågelbajs

jagskastannakvarochintegeuppfastänattjabarakännerföratt.....

Kommentarer
Postat av: mamma

hej

bra att du inte ger upp än - du kan ju alltid komma hem om det inte funkar ! Vi skall ha roger och cina på middag i kväll och det skall bli trevligt. jag försöket chatta med dig på facebook men nåt fel är det för det kunde jag inte. kramar hemifrån.

2011-01-15 @ 16:00:23
Postat av: elsa

twilight maroton låter super :D

2011-01-16 @ 13:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0