oslo!

toddelloooo!
söndag morgon/middag! har precis vaknat, träffade julia igår efter jobbet så blev lite vin och tjöt med två norskar..blev gandska sent för min del alltså. var redan sjukt trött efetr att åka tåg till oslo natten mellan torsdag och fredag och till ebrgen mellan fredag och lördag, gasaaaaaah! sedan jobb på de när jag kom tillbaka hem, zooombiieeee!!

kom till oslo halv sju på morgonen och gick direkt in på ettt seven eleven och frågade efter vägen till den bussen jag skulle till, världens sötaste människa i kassan förklarade och var skittrevligt, han gjorde min dag typ!  så gick och bostade tändern och sminkade mig på en toalett och köpte sedan en bolle till frukost.
åkte till intervjun, vi var tre svenska tjejer och två norska fast alla bodde i norge. skittrevliga tjejer verkligen och intervjun var till och med rolgit liksom, fick göra problemlösningar och massa skojj :) thihi!! sedabn var de enskilt samtal och damen tyckte jag skulle passa som både reseledare och barnledare så hon al till mig som det också.. men får reda på i veckan om jag får de men det värsta är att allt kändes så bra så kommer bli sjuktbesvikenomjagintefåprde....... neee den som levcer får se, annars stannar jag här ett tag :) men förhoppningsvis blir de grand crandcanaria den 31 mars och två veckors utbildning och sedan köör ja... hoppas hoppas. men men!! om jag inte får de beror de nog på provet, usch och blää hade pluggat in massa årtal och grejer och så frågade de typ om norge och inte sverige som jag hade pluggat på så 6/12 var ju inte ngt att hänga i granen men bherättade ltie det jag visste för dem ;P haha!!

nu ska jag ochb julia åka till donken och käka söndagsmiddag :P elin är så snäll och ger oss gratiskuponger, gilla!!

elin har en riktigt söt mamma, hon skickar massa roliga grejer med posten. inatt nmär jag kom hem hittade jag damsugarpåsar som elin beställt och ett mycket spännande tubpaket från nossebro! det var tidningar och messmör till elin, fast tyvärr hade tuben gått sönder och lagt sig rätt över omslagsflickans ansikte, såg lite roligt ut:)

nu ska jag duscha! pussokram ses i stn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0