take a bad song, and make it better!



nyårslöfte = börja blogga, njaaee skulle inte tro de! hmm, så vad håller ja då på med! joo tänkte väl helt enkelt testa på det där som alla andra gör nu för tiden..BLOGGA! yes, äntligen! inte för att de är jätte nytt, har ju haft en liten hemlisblogg för mig själv, jag menar orka skriva dagbok när man helt enkelt bara kan skriva på datorn, simpelt.

nyår var fint..fest i elefanten som ja och annis ordnat. mkt fint folk. mkt dans. mkt fulla människor. fina fyverkerier. konstiga lekar ala agnes och anna.  går tyvärr inte att jämföra riktigt med sydney förra året...men var riktigt fint.

tror jag håller på att bli lite depresst, för lång tid spenderad i kära thn. borde kanske åka till Bergen, men ojjj jag åker ju redan på tisdag till elin och jacob..ska bli miljonär...

i morgon blir det skidåkning med min kära vän oscar berndtsson, ska äga spåret och berra :P

nu blir de SNAAAARK! eller ska man kanske avsluta med, bye bitches? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0