take this broken wings and learn to fly


fina tjejer som jag saknar!! vi har minnen och har gjort sjuka saker tillsammans..


men men... när jag vaknade.hmm..vid två.. hmm! inte okej jag vet.. så upptäckte jag en tofs på min  handled, inte gheller okej då jag fårr typ blodstopp i handen.. nu 4 h senare är jag fortfarande blå runt handleden.. usch och blää. har läst "innan jag dör", så hemsk bok men kan inte sluta läsa om lilla tessa med leukemi. fin bok som ger en mycket att tänka på.

chattade med syster som skaffat facebook idag, wooosh!! lyssnar på across the universe sound track... mumma vad fint..

börjar bli fett hungrig så ska väl sno ihop ngt roligt..

B T W..i morgon är det min dag då jäklar ska hittas på grejer :D

påssåkråmsesistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0