when the night is...light!

idag gick de fina fisken att jobba. gjorde riktigt fina lattes med hjärtan i, har äntligen lärt mig :P en del hjärtan ser lite roliga ut men över lag så är jag nöjd.  var på skatteverket idag med julia, en tjej jag jobbar med från norrköping. nu kommer förhoppningsvis snart ett skattekort och norskt personnummer!

cafeet har inte öppet på söndagar så i morgon ska jag och julia göra bergen. ska till vinmonopolet i morgon och checka in va de har att erbjuda sedan blir det förfest på julias kollektiv med en massa annat folk och sedan utgång, har dock ingen aning om var man ska gå i bergen men hittar säklert ngt trevlig ställe :)

har typ kramp i axeln, ajajaja!!
har även namnsdag idag, vilket linus påminde mig om, hade ingen aning. haha bra att man har koll..

nu ska jag bada och äta, har bara käkat knäckebröd och banan till frukost, havregrynen var slut. är inte så hungrig som jag borde vara .. hmm :/ efter maten blir de kanske träning, om jag orkar ;)

pussokram ses i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0