word..

vem är världens bästa då?? joo jaaag! jag hängt tvätt, diskat, handlat och lagat tacos. nu väntar jag bara på att sambon elin ska dyka upp så jag kan få äta ngt. har börjat med en fett onyttig grej. jag äter inget förens kvällen.. så idag när jag kom hem från handlingen fick jag akutmåilla... var helt säker på att jag skulle spy så jag gcik ut på verandan och ställde mig, hörde grannen och fick springa till toan istället.. sitter på toan i säkert 20 minuter utan att det går över..efetrsom jag bara ätit en apelsin så kom det inte upp så mkt.. la mig i badet och mådde mkt bättre efter att jag badat.. det var riktigt otäckt eftersom det var inte "vanligt illamåående" utan men " oj, jag kommer dö" illamåående..

handlade toapapper idag, guud vad tråkigt..tog det billigaste toapappret de hade, blir la som att torka sig med bark i arslet men hur tråkigt är de inte att lägga ut 100 spänn på toapapper, neee.. så istället köpte jag tacosgrejer..

ELIN KOM HEM:::JAG VILL HA MAAAAT::

får jag inte jobb snart komemr jag gå under, kommer börja åka buss runt om i norge, blir konstnär, få städmani, köpa längdskidor, åka pulka... ge mig ett jobb!!

inatt blir min första natt i sängen...mumms, riktig sömn för första gången sedan jag kom till bergen hoppas ja på...

nee nu ska jag vika tvätt, skulle bli en bra husmor..eller njaaee då skulle jag garanterat börja räka prickars på hushållspappret.. sheeet yrar ja nu eller..känner mig inte helt hundra... MAAAAAAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0