..

känner mig lite tom just nu. lyckades dock nyss överföra mina penagr till mitt svenska konto vilket är tummen upp på. men det faller mig på att veckorna går så snabbt här och jag vill inte lämna alla mina fina arbetskamrater.. det lyser upp min dag och precis när jag känner att jag kommit nära dem.... men ett nytt äventyr ska ta sin start och det kommer nog bli fett najs :D:D:D

köpte två potatisar nyss som ja ska ungsbaka, är inte hungrig men mat måste man ju ha!

sa hejdå till felix och fredrik nyss, lite sorgligt att de åker i morgon.. våra byggare som livade upp dagarna på jobbet, får se! vi kanske ses igen vem vet :P

i morgon är de kortispass.. 11- 16.... gud va kort, men sedan ledighet lördag och söndag :D ja tack!!

i morgonkväll blir det ngt dansstäle med baktakts-musik, här ska det dansas, och på lördag blir de väl sushi och flytt för min deL:D

elin kom hem, för jag längtar efter dig.. och ngn att prata med! vågar nästan inte sitta i köket då marius kan komma hem och gör han de måste jag prata med honom om alla glas vi haft sönder + tallriken och listen. men listen märkte vi inte ens att vi hade sönder så jag hoppas han ska "men den har varit sönder länge".. glas har vi köpt nya osv..

aja, nu blir de lite potatis och film, låter rikitgt lyxigt va ;)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0