finnegans!

sushin igår var smaskens, blev lite twister på också.. sedan mötte vi upp finaste natalie på finnegans och julia lånade mitt legg för att komma in. tydligen hade vakten typ lett och skrattat åt mitt kort, grrr :P minns fortfarande denna morgon då pappa skulle ta kortet på mig. "agnes, vakna..vi ska ta idekort nu" gaaaaaar, nyvaken och snygg som as är jag på bilden..
finnegans var ett riktigt skönt ställe, jäklans hög musik bara.. de spelade mkt irish rock typ.. himla skön musik, påminde tydligen lite om sticky i gbg.. mötte upp john och jacob och dansade runt biljardborden så de som spelade blev en aningen sura på oss, men vad gör de om man har roligt liksom. träffade mkt underligt folk som helatiden skulle prata med en, det gick ju inte höra vad de sa alls så de var bara tt le och va glad. en kille i baren försökte börja prata med mig och elin, delvis för att han såg lite läskig ut och delvis för att de var så hög musik så valde vi at slå dövörat till och han trodde att vi var döva påriktigt... vilken kväll, john och jakob snodde våra öl hela tiden så de slutade med att jag hällde det som var kvar i mitt glas över jakob, han hade öl i örat hela kvällen XD haha!! sedan gick vi hem för lite efterspel i lägenheten..jag och john ägnade oss åt att sjunga stämmor till beatles och helvete vad det lät XD hahaha!! det slutade med at vi alla somnade ngn gång vid fem/sex i en stor hög i vardagsrummet...vaknade vid nio och höll på att dö av syrebrist, men ack vilken kväll!!!  jag säger bara ROLF!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0