so much to do, so little time!

min sista vecka i bergen gick jag på högvarv och de är först nu jag inser hur slut jag är i kroppen och huvudet. jag försöker sova men kan inte fast ja är superdupertrött!!! saknar  julia, elin och jacob i bergen, ta hand om varandra mina fina vänner och när ni saknar mig kan ni ju alltid gå fram och gosa lite med mitt löshår som ja hängde upp på väggen innan jag åkte!! om inte elin har tagit ner de vill säga, jag tyckte de var charmigt:P

hur hinns de med att umgås med ca 58 miljoner personerom dagen + packa + sova + inte bryta ihop av stress... på något sätt går de utomordentligt bra och jag älskar att alltid ha ngt att göra men har dock nu insett att ja kommer glömma hälften av de ja behlver ha med mig till GK hemma-.....

imorgon är de estetkonsert.. ska innan de på date med linda som ja inte träffat på 100 år, eller ja iaf 2 år, catch up time typ! sedan träffa alex och sedan konsert på måg med esteterna och sedan middag med familjen och frans och anna, sedan knutbyfilmen och packning sedan får jag sovsällskap av finis anna :D

jag vet, förr eller senare kommer ja bryta ihop men just nu lever ja på reservenergin jag sparat pÅ:P

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0