sushi!

kom precis ut ur duschen, rakade benen vilket var välbehövligt!!! skar mig också, lyckat!
jacob ringde precis och ikväll blir det sushidate och vin men julia, elin, jacob och migsjälviegenhögperson!!!

igår var en riktig tjockiskväll, jag och julia kolladde across the universe  och åt vitlöksbröd och choklad, mummmms!! bästa filmen, jag är ganska så kär i jude skulle jag tro..

kollar på harry potter och fenixorden nu, jaa så bra :D umbridge är ett offer som jag inte gillar!

ska tas bilder ikväll så jag kan visa er :D

i morgon flyttar jag till lägenheten och kommer inte ha tillgång till internet speciellt mkt så får se när vi hörs igen!!

blev jätteglad igår nä'r jag chattade med anna :D:D hon hämtar mig på stationen i sin nya bil, eller ska jag skriva häst.. hon ska vara min prins som hämtar sin prinsessa (jagsjälv)... ska bli så fint att återse finaste anna :D:D längtar!!

pussokram ses i stan

Kommentarer
Postat av: Annis

Vad söt du är Ankiepankie! :D Ses snaaaaart!

2011-03-05 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0