tyjosan!

sitter på donken med jakob.. kollar och inser att mina pengar kommti rätt, sååå glaaaad!

mitt inatten plingar de på dörren, jo jacob och en tjej som heter jennifär har kört krogrunda och vill umgås.. satt uppe till ca två ochs kulle upp vid sex, inte bästa kombinationen.... måndag inte okej :P haha!! så jag satt uppe till två, sedan gå upp vid sex var inte allt för lätt.. men nu är dagen över och imorgon börjar jag kl tre! ska bli så skönt att ta de klugnt i morgon, ska öppna för elins päron i morgon som kommer och ska hälsa på henne, de vill lämna väskor :)

god natt! :D:D

vilken inlägg, repeteringar men ja orkar inte ändra så hoppas ni fattar :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0