hur lyckliga kan vi bli...

kom precis hem från en promenix med runa, vilken tjej :) vi jobbar tillsammans och för er som har mig på facebook kan ni se att vi även hänger lite, hon är en av de jag kommer sakna ordentligt med bergen. henne och mina partysvenskar ;)

i morgon blir det jobb 10-18. fick schemat för november och december. haha, jag ska jobba nattöppet, hoppas OB är bra..antar att det är 11 kr mer som vanlgit på kvällen. men jag menar, jobbar jag till tolv så vill jag gärna ha fett med pengar för det :P vem har kommit på att det ska vara nattöppet på galleriet? herregud vilket påfund. sedan ska jag även jobba lyskvällen eller va de hette. sjukt hektisk kväll tydligen, hela bergen samlas på torget och kollar på fyverkerier och eftersom mitt jobb är mitt i tan så kommer det vara sjukt mycket folk!

lyssnar på emil jensen och försöker kväva dans konstanta skjutande (han spelar battlefield 3 och jag käner för att skjuta honom!) har stått ut med detta ljud 24/7 sedan den 1 september nu, gaaaaaah!

bilden är från våran första månad i sydney, så ovetande om världens ondska. du är långt bort och jag önskar att jag var hos dig nu! tänker på dig hela tiden och hoppas att du har det bra och att vi ses snart!!! det är svårt att vara långt bort när du har det svårt! <3

kos o klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0