im gonna live forever!

vilken helg vilken helg... ni vet jag att jag lever.. trodde på riktigt att jag skulle dö ett tag där.. såhär magsjuk har jAG INTE varit på ca 5 år skulle jag tro. blääää!! har kramp i rygg, mage och ben nu för jag är helt färdig!! har börjat äta lite smått nu igen, men tror det kommer bli svårt att äta på jobbet igen, det var ju liksom min lunch där som kom upp!

det är underbart att bo i kollektiv när man är sjuk, fy fan vad ltie respekt folk kan ha!!! HELT SJUKT! haakon och dan satt och drack öl här i fredags när allting började, jag sprang fram och tillbaka på toaletten och tänkte bara använda en toa så de andra inte skulle bdehöva bli smittade men självklart när jag precis behöver spy så har haakon gått och kissat så får i panik springa till den andra toaletten!! åhhhh.. sedan bodde jag på toaletten i tio timmar den natten, var helt slut !! och då mitt i natten kommer det massa folk som ska göra nattamat!! öystein ber om ursäkt och det är lugnt för han är så snäll..

inatt när jag ligger och spover kommer en full dan och haakon hem!!! ag hör hur de börjar ringa runt till folk och drar ihop till efetrfest i vårt vardagsrum, jag bor granne med vardagsrummet och hör klart och tydligt deras telefonsamtal, så jag går upp och säger "NEJ NI SKA INTE HA NACHSPEIL" dan säger att de inte ska det och efetr 30 minuter dyker hela "min" svenska liga upp alltså folk som jag umgås med, de dyker upp hos mig för att gå på efterfest hos min romie, fyyy faaaaaaan! säger till att alla ska gå och ber dan dra åt helvete, alla går efetr ca 30 minuter men väljher då att ställa sig ute på gatan utanför mitt fönster av någon konstig anledning, jag hör precis vad de säger och det var väl inte direkt roligt att lyssna på om jag säger så!!! jag hoppas att mina svenska vänner förstod att det inte var dem jag var arg på och att de kabnske förstod att det inte direkt var världens roligaste överaskelse att vakna av när man varit magsjuk!!!

nu vaknade dan och honom ska jag inte prata emd på hela dagen har jag bestämt!!!!!

oj vilket rolgit inlägg, haha!!

något som är rolgit är att oscar berndtsson fyller 21 år idag, GRATTIS KILLEN :) du är väldig bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0