Tror du det, så tror du fel..

av ngn anledning så gillar jag att min överskrift oftast består av emil jensens citat eller texter.. kan kanske bero på att det är vad jag lyssnar på ofta när jag är ensam, har lärt mig att lyssna på långsamma låtar igen efter några år ;) haha! börjar klockan fem idag, OCH UNDRAR SKARPT VEM FASEN DET ÄR SOM HAR KOMMIT PÅ ATT DET SKA VARA NATTÖPPET PÅ GALLERIET I NOVEMBER!?!?!?!?! jag menar orka jobba natt när man jobbar på ett cafe!

igår vart en riktigt bra dag. det där med jobbandet går verkligen upp och ner. ska säga att jag aldrig ogillar mitt jobb utan trivs helt okej med det oftast. men igår var det liksom, wiiiieee det här vill jag göra i trollhättan när jag kommer hem också!! cafe är grejen för mig tror jag, hemtjänsten och vården var grejen för mig!! fast jag är väldigt nyfiken på sociala omsorgen så får se vad jag tar mig till. det jag vet är att jag i allafall efter tanzania ska vara hemma ett tag och jobba eller studera i sverige!! är lite trött på allt flängande och farande!
färgade håret på runa igår och shiiit vad jag vill ha hennes hår!! d3et blev mörkt med lite röda nyanser i och skit najs enligt mig, ungefär den färgen jag vill färga till! fast jag vet ju att det inte är ngn ide att färga innan jag åker iväg för då blir håret grönt eller så går all färg ut och det bildasd någon konstig nyans!!

får se om julia hör av sig snart, ligger fortfarande i sängen och läser!! mumms..

pussoklem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0